Gwarancje, reklamacje, zwroty

Dokonując zakupu dużej części produktów w Castoramie w Cieszynie, zyskujesz gwarancję producenta, którą są one objęte. Pamiętaj jednak, że aby była ona ważna, musisz ją podstemplować. Jak to zrobić? To dosłownie jedna chwila – wystarczy, że okażesz dowód zakupu produktu (paragon albo fakturę VAT) pracownikowi, a on niezwłocznie aktywuje gwarancję poprzez podbicie jej stemplem. Taki podstemplowany dokument, który potwierdza zakup, będzie wtedy jednocześnie Twoją gwarancją – na jego podstawie będziesz mógł dokonywać reklamacji, a także zwrotów. Posiadając kartę gwarancyjną, wcale jednak nie jesteś skazany na zgłaszanie reklamacji osobiście. Castorama wychodzi naprzeciw potrzebom klientom, dlatego reklamacji możesz dokonać w najwygodniejszy dla Ciebie sposób: osobiście w sklepie, ale także telefonicznie lub nawet za pomocą wiadomości elektronicznej e-mail. Pamiętać jednak należy, że w sytuacji, gdy karta gwarancyjna określa dokładnie, jak długo przysługuje Ci możliwość reklamacji z tytułu gwarancji, to jeśli chodzi o zwroty, masz dokładnie czternaście dni na zwrot zamówionych i zakupionych produktów. Zwroty muszą odbywać się w sklepach stacjonarnych osobiście. Gwarancje, reklamacje, zwroty w Castoramie są wykonywane i przyjmowane w jak najszybszym czasie przez wykwalifikowanych pracowników, aby zaoszczędzić czas klienta i sprawić, by był on usatysfakcjonowany z zakupów oraz jakości obsługi.